Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

suriye

Nereden Yazdırıldığı: Onlinearabic.net
Kategori: ONLINE PRATİK ARAPÇA DERSLERİ
Forum Adı: Pratik Arapça Nedir? Nasıl İşler?
Forum Tanımlaması: Online Derslerin işleyişiyle ilgili genel sorular
URL: http://www.onlinearabic.net/forum/forum_posts.asp?TID=9049
Tarih: 03Aralık2016 Saat 17:41
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 8.03 - http://www.webwizforums.com


Konu: suriye
Mesajı Yazan: hilal18
Konu: suriye
Mesaj Tarihi: 08Mayıs2010 Saat 19:30
slm ben hilal arkadaşlar yeni üye oldum suriye ile ilgili araştrma yaparken buldum siteyi forum çok yararlı geldi bana ama aklımda biçok soru var 1--2aylğna suriyeye gtmek istiorz hem arap diline ısınmak böylece arapça öğrenmye adım atmk istiorz ama hçbi bilgim yok orasıyla ilgili nasıl bi yerdr yemek yerleri nasıldır kiralık ev varmıdr şam halep ikisnden birinde tbi kursa gtmeden insan içinde azda olsa bşiler öğrenleblrmi yoksa çokmu zor olur..kçükken azck başlamştm öğrnmye ama snra bıraktm dil öğrenme konusnda zorluk çekmem alm ve ing azda olsa war öğrenmye çlştm zamanında yani..bilgisi olan warsa bana aktarrsa çok sevinirim=)




Cevaplar:
Mesajı Yazan: Hafız Yusuf
Mesaj Tarihi: 08Mayıs2010 Saat 20:55
selamun aleyküm sevgili kardeşim evela yabancı bir ülkeye gidince - hangisine gidersek gidelim - eger o ülkenin dilini bilmezsek zorluk çekeriz.

nedir bu zorluklar? evela dışarı çıktıkmı eve gelemeyiz. çünkü dolmuşların üzerindeki yazıları okuyamayız veya adres soramayız.

çarşıdan bişey alamayız hastalansak felan başımıza bir iş gelse derdimizi anlatamayız polise memura. oyüzden özellikler arap ülkeleri gibi ülkelere giderken o dilleri iyi derecede öğrenilerek gitmek ve oralarda sadece pratik yapmak tüm dil uzmanlarının tavsiyesidir

benim sana acizane tavsiyem arapçayı okuma yazma konuşma olrak öğren oralardada pratik yapmaya git çünkü neticede oralara gidince gene bir kurs binasına gideceksin sana kitap okutacaklar. aynı kitaplar buradada okutuluyor.

ve orada zorlanıp bırakan arkadaşlar var

ayrıca bir genç kız olarak arap ülkelerine gitmen uygun değil. arap ülkelerinin kızlara bakışı türkiye gibi değil acizane tavsiyem evinde ailenin yanında öğrenmendir. başka sorun varsa sorabilirsin suriyedede ürdündede bulundum arapçam iyidir


Mesajı Yazan: mervece
Mesaj Tarihi: 19Ağustos2010 Saat 15:48
Arkadaşlar 8 ay Suriye'de bulundum. Dil için. Gitmeden önce bilgi edinmede çok sıkıntı yaşadığım için gelince detaylardan hoşlananları bile tatmin edebilecek bir blog hazırladım :) Göz atmak sterseniz:
http://mervece.wordpress.com/ - http://mervece.wordpress.com/


Mesajı Yazan: ATALAY
Mesaj Tarihi: 19Ağustos2010 Saat 16:00
حياك الله يا مروة ؟ هل تعلمت العربية في ثماني اشهر

-------------
السلام علي من اتبع الهدى


Mesajı Yazan: mervece
Mesaj Tarihi: 19Ağustos2010 Saat 16:27
انا لم اقل انتهيت بللغة العربية في ثمانية اشهر; بل قلت قضيت هناك.و ثانيا; من يدرس ينجح, ولو كان مدة صغيرة


Mesajı Yazan: ATALAY
Mesaj Tarihi: 19Ağustos2010 Saat 16:37
لا تغضبين يا اختي انا قلقت بس

-------------
السلام علي من اتبع الهدى


Mesajı Yazan: mervece
Mesaj Tarihi: 19Ağustos2010 Saat 16:48
لا محل لنا من القلق.مع السلامة


Mesajı Yazan: atilla aytekin
Mesaj Tarihi: 03Kasım2010 Saat 16:19
Merhaba arkadaşlar bende Suriye den nişanlandım acil arapça öğrenmem lazım:D en pratik nasıl anlaşırım yardım ederseniz sevinirim


Mesajı Yazan: şavırma arabi
Mesaj Tarihi: 03Kasım2010 Saat 20:43
hayırlı olsun allah tamamına erdirsin valla bilmek gerek yani iyi derece ama karsılasınca felan anlasırsın bir arada olunca anlasılıyor dil bilinmese de burada suriye ammicesi dersleri var onları takip et bence


Mesajı Yazan: Cleverboy
Mesaj Tarihi: 17Nisan2011 Saat 23:13
Merhabalar,
 
Eskiden kalma  arapça bilgim var biraz ve özellikle konuşma  ve iş arapçası öğrenmek istiyorum. Bu konuda bir tavsiyeniz olursa memnun olurum
 
Teşekkürler



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums version 8.03 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide - http://www.webwizguide.info