Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

ilitam da başörtüsü sorunu

Nereden Yazdırıldığı: Onlinearabic.net
Kategori: İLİTAM - İLAHİYAT FAKÜLTESİ LİSANS TAMAMLAMA PROG.
Forum Adı: İlitam Öğrencileri Tanışma Bölümü
Forum Tanımlaması: Tüm İlitam öğrencilerini bu bölümde tanışmaya ve arapça konusunda yardımlaşmaya davet ediyoruz.
URL: http://www.onlinearabic.net/forum/forum_posts.asp?TID=3902
Tarih: 19Eylül2017 Saat 23:43
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 8.03 - http://www.webwizforums.com


Konu: ilitam da başörtüsü sorunu
Mesajı Yazan: martı
Konu: ilitam da başörtüsü sorunu
Mesaj Tarihi: 20Eylül2007 Saat 11:44
 Arkadaşlar başörtüsü meselesini nasıl halledeceğiz
 Bazı ilahiyat fakültelerinde başörtüsü problemi yok (uludağ ü.. gibi) ilitam a orada devam etsek bir problemle karşılaşmayız mı acaba  yoksa iltam öğrencisi olduğumuz için nereye gidersek gidelim bu sorun bizleri bulacak mı...


-------------
"bir kelimedir kaldıran ayağa
bütün devrilmiş kelimeleri..."



Cevaplar:
Mesajı Yazan: idinc
Mesaj Tarihi: 20Eylül2007 Saat 12:12
sevgılı martı ıltam ogrencısı sorun yasıyor sadece dıye bırsey yok.yanı bıze ozgu degıl.nıtekım bu sorun acıkogretım sınavlarındada vardı ıns. olmaz dualarımız bu yonde ama rakadaslardan aldıgımız bılgıye gore uludag unv de muracaatlar esnasında bıle sorun cıkmıs..


Mesajı Yazan: martı
Mesaj Tarihi: 20Eylül2007 Saat 12:40
sevgili Nazlı uludağ üniversitesi ilahiyat fakültesinde okuyanlar başörtüsü problemi yaşamıyorlar aynen konya selçuk üniversitesinde olduğu gibi  ama ilitam kayıtlarında sorun olmuşsa büyük bir ihtimal sınavlarda da olacak demek ben konyada yaşayan birisi olarak kararsızlık içindayim ankara yakın ama kapıda bile sorun olyormuş bursada normalde sorun olmadığından problem yaşamam diye düşünmüştüm beni aydınlattığın için  teşekkürler...

-------------
"bir kelimedir kaldıran ayağa
bütün devrilmiş kelimeleri..."


Mesajı Yazan: idinc
Mesaj Tarihi: 20Eylül2007 Saat 12:43
sevgılı martı  uludagdan muracaat edecek bır arkadas sorun oldugunu oyuzden abısıne veklaet verdıgını abısının muracaata gıttıgını kendısının yerıne  soyledı..


Mesajı Yazan: **lebik**
Mesaj Tarihi: 20Eylül2007 Saat 12:51
bu kadarına da pes kayıt bile yaptıramıyor haaa!

-------------
en kalbî saygılarımla...


Mesajı Yazan: martı
Mesaj Tarihi: 20Eylül2007 Saat 12:51
Sevgili Nazlı vekalet verilerek müracat yapıldığına göre vekalet vererek kayıt yaptırabilir miyiz ? Bir bilgin var mı ?

-------------
"bir kelimedir kaldıran ayağa
bütün devrilmiş kelimeleri..."


Mesajı Yazan: idinc
Mesaj Tarihi: 20Eylül2007 Saat 14:46
sevgılı martı ınternette kayıt ıcın bızzat orda bulunulması gerektıgını okumustum.net bır bılgım yok tel acılarak sorulabılr belkı..


Mesajı Yazan: yagmur4
Mesaj Tarihi: 20Eylül2007 Saat 14:48
s.a evet sanırım kayıtta kendıımızın bulunması gerekıyor ama bende pek emın degılım..net bılgım yok


Mesajı Yazan: aysegulergun
Mesaj Tarihi: 20Eylül2007 Saat 15:47
uludağ ilahiyatta ilitam müracaatı için sorun çıkarmışlardır yoksa örgün ilahiyatta böyle bir sorun yok.
ilitam'ın kayıtta tek merkezi var, ankara gideceğiz.
derslerde ise ilitam merkezlerinden hangisine yakın isek orda derslere gireceğiz.
yalnız dersler fakültede olmadığı için ve haftasonu olduğu için böyle bir problem yok bildiğim kadarıyla.
müracaat esnasında görevlilerden aldığım bilgiler bunlar.



Mesajı Yazan: sare98
Mesaj Tarihi: 24Eylül2007 Saat 21:55
arkadaşlar bende uludağ ünüversitesinden yaptım müracatımı ve hiçbir sorunla karşılaşmadım ve yanımda iki arkadaşım daha vardı.......bilemiyorum o arkadaşa neden sorun cıkarmışlar.....başörtümüze karşı ters bi bakışla bile karşılaşmadık


Mesajı Yazan: martı
Mesaj Tarihi: 25Eylül2007 Saat 11:23
sevgili sare98  sınav yeri olarak Bursa yı mı seçeceksin sınavlarda problem çıkarıyorlar mıymış bilgilendirirsen sevinirim

-------------
"bir kelimedir kaldıran ayağa
bütün devrilmiş kelimeleri..."


Mesajı Yazan: **lebik**
Mesaj Tarihi: 26Eylül2007 Saat 07:10
ilitamlı bayan arkadaşlara...
*** başörtüsü sınava girilen yere göre değişiyor ben istanbulda giriyorum sınavlara bir sorun olmadı burda ama olan bölgeler olabiliyormuş...***    

bu yazıyı bir siteden aldım bursa da giren arkadaşım orda açtırdıklarını söylüyor yukarıdan da anlaşıldığı üzere herhalde istanbul da böyle bir problem yok.

-------------
en kalbî saygılarımla...


Mesajı Yazan: berre_nur
Mesaj Tarihi: 26Eylül2007 Saat 12:53

sınavlarda bildiğim kadarıyla sadece  kampüse girişte başörtünün üzerine bereyle giriliyormuş.inş.içerde de sorun olmuyormuş.



-------------
çaresizseniz çare sizsiniz...


Mesajı Yazan: martı
Mesaj Tarihi: 26Eylül2007 Saat 13:27

açıklaman için teşekkürler lebik



-------------
"bir kelimedir kaldıran ayağa
bütün devrilmiş kelimeleri..."


Mesajı Yazan: martı
Mesaj Tarihi: 26Eylül2007 Saat 13:29
arkadaşlar sivas cumhuriyet üniversitesi nde problem oluyormuymuş bir bilgisi olan var mı

-------------
"bir kelimedir kaldıran ayağa
bütün devrilmiş kelimeleri..."


Mesajı Yazan: aysegulergun
Mesaj Tarihi: 26Eylül2007 Saat 16:29
yine bir sürü saçmalık yani desenize arkadaşlar...
mantıklı bir şekilde ne zaman davranacak bu insanlar, çok merak ediyorum..
neyse inşallah böyle bir problemle karşılaşmadan sınavları atlatırız...



Mesajı Yazan: martı
Mesaj Tarihi: 06Ekim2007 Saat 16:04
sınav yerlerinden herhanbirinde sınavlarda hiçbir başörtü problemi yaşanmamış diye bir bilgisi olan arkadaşlar ( hangi il olduğu  fark etmez ) bizlerle paylaşırsa seviniriz


-------------
"bir kelimedir kaldıran ayağa
bütün devrilmiş kelimeleri..."


Mesajı Yazan: bordo bereli
Mesaj Tarihi: 06Ekim2007 Saat 17:01
..arkadaşlar bu başörtüsü baya bi problem bayanlar için...ancak Allah'ın izniyle problemsiz herşey hallolur..bu açıdan Bursa iyi bi yerdir sınav için..ama görevlilerin tavrı ne olur sınavlarda bilemem..
inşallah herşey güzel olur.....


Mesajı Yazan: martı
Mesaj Tarihi: 12Ekim2007 Saat 16:46
arkadaşlar size bir sorum olacak kayıt için hazırladığımız belgelerden nufus cüzdanı örneği ve ikametgah ilmuhabirindeki fotoğraflar başörtülü olabilir mi ben başörtülü şekilde hazırlatmıştım bir soru olurmu yoksa yeniden hazırlatayım mı

-------------
"bir kelimedir kaldıran ayağa
bütün devrilmiş kelimeleri..."


Mesajı Yazan: martı
Mesaj Tarihi: 12Ekim2007 Saat 16:47
bu arada herkesin bayramı mübarek olsun

-------------
"bir kelimedir kaldıran ayağa
bütün devrilmiş kelimeleri..."


Mesajı Yazan: berre_nur
Mesaj Tarihi: 12Ekim2007 Saat 16:52
sevgili martı ben de hiç fotoğraf koymadım.fotoğraf gerekiyor mu acaba?kılavuzda sanırım öyle birşey yazmıyor.

-------------
çaresizseniz çare sizsiniz...


Mesajı Yazan: avensis07
Mesaj Tarihi: 12Ekim2007 Saat 17:57
Orjinalini yazan: martı

arkadaşlar size bir sorum olacak kayıt için hazırladığımız belgelerden nufus cüzdanı örneği ve ikametgah ilmuhabirindeki fotoğraflar başörtülü olabilir mi ben başörtülü şekilde hazırlatmıştım bir soru olurmu yoksa yeniden hazırlatayım mı
        sevgili martı, niye işi şansa bırakıyorsun ki. eğer olmaz derlerse ne yapacaksın? yazık olmaz mı emeklerine? sen ayrıca bir tane de yedek bulundur yanında. (onların istediği şartlarda.) ne olur ne olmaz. Bu arada senin ve bütün ilitamlı arkadaşların ramazan bayramını kutlarım.


Mesajı Yazan: aysegulergun
Mesaj Tarihi: 12Ekim2007 Saat 19:03
hayır nufus cuzdamnındakı fotograflar başörtülü...
ona da müdahale edeceklerse ne diyeyim artık..
yeniden hazırlatmana gerek yok martı ...




Mesajı Yazan: özgehan
Mesaj Tarihi: 12Ekim2007 Saat 20:21
bordo bereli kardeşim uluda ünv. derslere girme imkanumız var mı. ayrıca ben ilitama bursa ilahiyattan müracat ettim hiçbir şekilde başörtüsü sorunu olmadı.inş. sınavlarda da olmaz. bu arada herkesin bayramı mübarek olsun.


Mesajı Yazan: avensis07
Mesaj Tarihi: 12Ekim2007 Saat 21:14
Orjinalini yazan: aysegulergun

hayır nufus cuzdamnındakı fotograflar başörtülü...
ona da müdahale edeceklerse ne diyeyim artık..
yeniden hazırlatmana gerek yok martı ...


    syn aysegulergun, neden yeniden yedek olarak çıkartma diyorsun martı ya. yedek bir tane daha bulundurmasının ne zararı var? eğer olaki kayıt yaptıramadı,(Allah korusun) sen mi kayıt yapacaksın onu ilitama... arkadaşlar lütfen böyle saçma sapan yazılar yazıp insanları olumsuz yönde etkilemeyelim aaaaa...  şimdi gerçekten çok kızdım yaaa... LÜTFEENNN !!!!!


Mesajı Yazan: aysegulergun
Mesaj Tarihi: 12Ekim2007 Saat 23:43
ben bildiğimi söyledim, şimdiye kadar butun bu sacma sapan yasagın oldugu kurumlara nüfus cuzdanımı başörtülü fotoğrafımla verdim ... ve kabul etmeme durumu söz konusu bile olmadı...
martı ister cıkarır ister cıkarmaz bu kendi bileceği, sormuş ve cevabını verdim ben...

eyvallah...

saçma sapan ! lafına da katılmıyorum, şu durumda kızan yalnızca sen olmuyorsun sayın avensiso7...




Mesajı Yazan: bordo bereli
Mesaj Tarihi: 13Ekim2007 Saat 00:04
Özgehan kardeşim uludağda derslere girme imkanınız var...inşallah..zira bende bursa dayım...sınıfı geçtim ama alttan bi kaç dersim var...yani yeni gelen kardeşlerimizle görüşebiliriz...nasip tabi....ama bi problem yoktu geçen sene...bu sene ne olur bilemem....


Mesajı Yazan: martı
Mesaj Tarihi: 13Ekim2007 Saat 13:19
arkadaşlar verdiğiniz cevaplardan dolayı teşekkürler  sanırım avensis07 haklı işi şansa bırakmamak gerekiyor yanımda bir yedek bulundurmamda fayda var malum kurallara uygun montajlı fotograflardan ...

-------------
"bir kelimedir kaldıran ayağa
bütün devrilmiş kelimeleri..."


Mesajı Yazan: martı
Mesaj Tarihi: 13Ekim2007 Saat 13:24
arkaşlar  uludağ üniversitesinde görev yapan birinden öğrendiğim bilgiye göre  onlar ilitamlılara hiçbir müdahalede bulunmuyorlarmış ama sınavlarda ankaradan görevliler geliyormuş onlarda birşey söylemezse sıkıntı olmuyormuş ve bugüne kadar başörtülü arkadaşlar hep geçmiş ama şimdiden sonra ne olur onlarda bilmiyorlar

-------------
"bir kelimedir kaldıran ayağa
bütün devrilmiş kelimeleri..."


Mesajı Yazan: avensis07
Mesaj Tarihi: 14Ekim2007 Saat 07:36
 syn aysegulergun, Saçma - sapan lafını senin martı'ya kullandığın " yeniden hazırlatmana gerek yok martı ..." sözünden dolayı söyledim. Kardeşim sen ilitamda kayıt yapan bir görevli misin? Ya da orada kayıt yapan bir yakının mı var ki bu kadar kesin konuşabiliyorsun? Şu BAŞÖRTÜSÜ YASAĞININ saçma olduğunu ve insanlar için bir zulüm olduğunu biz söylemiyor muyuz? Bu yasağın kalkması için senden daha mı az uğraş verdiğimizi sanıyorsun???? Buraya kadar olan bölüm işin bir boyutu. Peki martı kardeş kayıt yaptıramasa, sen orada ortaya çıkıp; buna ben sebep oldum benim de kaydımı yapmayın mı diyeceksin?  Ha ha ha... Güldürme beni !!!     Lütfen! Önyargılarımızı bir kenara bırakalım. LÜTFEEENNNNN !!!!!!   


Mesajı Yazan: aysegulergun
Mesaj Tarihi: 14Ekim2007 Saat 11:49
bunlar sizin hüsn-ü kuruntunuz!!! efendim...

selametle...


Mesajı Yazan: martı
Mesaj Tarihi: 14Ekim2007 Saat 14:40

sayın avensis07 verdiğiniz bilgilerden dolayı teşekkür ederim ama ifaderimizi kullanırken biraz daha dikkatli  davransak iyi olacak sanki biz geleceğin din görevlileri olarak hoşgörülü davranmaya herkesten daha çok mecburuz aysegulergun arkadaşımız kendi bildiği doğrultusunda cevap vermiş hiçbirimizin diğerinini görüşünü saçama sapan diye nitelendirmeye hakkı yok  saygılarımla...



-------------
"bir kelimedir kaldıran ayağa
bütün devrilmiş kelimeleri..."


Mesajı Yazan: martı
Mesaj Tarihi: 14Ekim2007 Saat 14:45
sevgil berre_nur bugüne kadar verdiği ikamet ilmuhabirinde ve nufus cüzdanı örneğnde benimkilerde hep fotoğraf oluyordu birde ben muhtarlığa fotoğrafla gitmiştim fotografı vermeseydim isterlermiydi açıkcası bilmiyorum  

-------------
"bir kelimedir kaldıran ayağa
bütün devrilmiş kelimeleri..."


Mesajı Yazan: aysegulergun
Mesaj Tarihi: 14Ekim2007 Saat 17:28
sevgili martı keşke herkes sizin gibi ince düşünebilse...
hakkınızda hayırlısı olsun...
sorunsuz kaydınız olur inşallah...



Mesajı Yazan: avensis07
Mesaj Tarihi: 14Ekim2007 Saat 18:04
syn martı, benim gayem sevgili  http://www.arapcakursu.net/forum/member_profile.asp?PF=258&FID=41 - aysegulergun  kardeşimi veya bir başkasını karalamak, gururunu rencide etmek değildir... nasıl olabilir ki? neticede o da ben gibi bu dinin yücelmesi için uğraşan bir müslüman kardeşimdir. ikimizde aynı Allah'a inanan insanlarız. belki o çok kaliteli bir insan ve rabbimizin katında bizlerden çok daha fazla değerli birisidir. beni üzecek olan şey bir kardeşimizin hakkının yok yere kaybedilmesidir. bu sen de olabilirsin bir başkası da... halbuki ben ne seni, ne de syn  http://www.arapcakursu.net/forum/member_profile.asp?PF=258&FID=41 - aysegulergun 'ü tanıyorum... ama şunu kesinlikle söyleyebilirim ki; senden başka birisi olsaydı yine aynı tepkiyi gösterirdim...Allah senin de, ayşegül kardeşimin de, benim de yolumuzu açık etsin inşallah...


Mesajı Yazan: martı
Mesaj Tarihi: 14Ekim2007 Saat 20:35
teşekkür ederim sevgili  aysegulergun inşaallah hiçbirimiz çarşamba günü problem yaşamayız ve ilitam hepimiz için hayırlı olur ..

-------------
"bir kelimedir kaldıran ayağa
bütün devrilmiş kelimeleri..."


Mesajı Yazan: aysegulergun
Mesaj Tarihi: 14Ekim2007 Saat 20:36
inşallah...
çarşamba olaa, hayrolaa


Mesajı Yazan: idinc
Mesaj Tarihi: 15Ekim2007 Saat 17:11
 
 Çarşambayı sel almış; bizim haberimiz yok yav... : )) Herkes bildiği kadarı ile ümmeti muhammede faydalı olmanın mücadelesini veriyoR. Kimse yekdiğerini bu mücadelesinden dolayı saçma sapan tabiri ile vasıflandırmasın bence... Zira ama doğru ama yanlış; sorulan soruya bildiği ölçüde cevap vermek ve kendi fikrini söylemek istiyor herkes. Uygulamak yada daha başka alternatifler düşünmek, son kararı vermek makamı; soruyu sorana aittir...
 
 Kimse kimsenin üzerinde burada zabıta amiri değil; ve kimseye zorla birşey yaptırmıyor. Sadece herkes fikrini ve bilgisini paylaşıyor...
 
 Neysecik, Hepinizin niyetinin hüsnü ifadede bulunmak olduğuna; hataların söylemek istemediğimiz manalara gelecek cümleleri sehven kurmaktan kaynaklandığına inancım tamdır.
 
 Selam; hakka tabi olanlara olsun... Allah veli kulları ile beraberdir. Akıbet yalnız muttekiler içindir...
 
 VEsselam.......


-------------


Mesajı Yazan: yagmur4
Mesaj Tarihi: 15Ekim2007 Saat 17:29
s.a arkadaslar lutfen bırbırımızı ıncıtmeyelım gecırmekte oldugumuz mubarek gunlerın fazıletının hepımız farkındayız illaki..lutfen bugunlerde bırbırımızı kırmayalım..emınımkı kımsenın art bır nıyetı yoktur burda herkes bırbıorıne yardımcı olmaya calısıyor kuskusuz bundan suphemız yok bırbırımızın hassasıyet gosterdıgı konulardada bence ıtınalı davranalım ıns. allah kolaylıklar versın selam ve dua ıle...



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums version 8.03 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide - http://www.webwizguide.info