Onlinearabic.net Anasayfası   Aktif KonularAktif Konular  TakvimTakvim  Forumu AraArama  YardımYardım  Kayıt OlKayıt Ol  GirişGiriş   
aöf ilahiyat önlisans arapça dersleri
İlitam Öğrencileri Tanışma Bölümü
  Forum Anasayfası Onlinearabic.netİLİTAM - İLAHİYAT FAKÜLTESİ LİSANS TAMAMLAMA PROG.İlitam Öğrencileri Tanışma Bölümü
Mesaj icon Konu: MÜJDE DİP.NOTU 80 VE ÜSTÜ OLAN. ÖRGÜN EĞİTİM HAKKI Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Pratik Arapça Dersleri
Yazar Mesaj
alkame
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 13Kasım2008
Konum: Hatay
Gönderilenler: 0

Alıntı alkame Cevapla bullet Konu: MÜJDE DİP.NOTU 80 VE ÜSTÜ OLAN. ÖRGÜN EĞİTİM HAKKI
    Gönderim Zamanı: 30Mayıs2010 Saat 21:19



İSTNBUL ÜNİVESİTESİ İLİTAM SAYFASINDAN ALINTI
ÖNLİSANS MEZUNLARI DİPLOMA NOTU 80 VE ÜZERİ İSE ÖRGÜN EĞİTİM HAKKI VAR (YANLIŞ ANLAMADIYSAM )

EĞİTİM SİSTEMİNDE BÜYÜK YENİLİK AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİ ÖRGÜN EĞİTİM PROGRAMLARINA GEÇİŞ YAPABİLECEK
Perşembe, 06 Mayıs 2010 16:52 yönetici
   
AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİ ÖRGÜN EĞİTİM PROGRAMLARINA GEÇİŞ YAPABİLECEK

24 Nisan 2010 tarihinde resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren "Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal ile Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik" e göre açık veya uzaktan öğretim öğrencileri artık örgün öğretim programlarına geçiş yapabilecek.
Önlisans ve lisans düzeyindeki öğrencilerin yükseköğretim kurumlarındaki fakülte, yüksekokul, konservatuvar veya meslek yüksekokulu bünyesinde yer alan diploma programları arasında veya diğer yükseköğretim kurumlarındaki eşdeğer diploma programlarına yatay geçiş ile çift anadal, yandal ve yükseköğretim kurumları arasında kredi aktarımında uyulması gereken usul ve esasları düzenleyen yönetmeliğin 6.Maddesine şöyle denildi:
"Açık veya uzaktan öğretimden diğer açık veya uzaktan öğretim diploma programlarına yatay geçiş yapılabilir. Açık ve uzaktan öğretimden örgün öğretim programlarına geçiş yapılabilmesi için, öğrencinin öğrenim görmekte olduğu programdaki genel not ortalamasının 100 üzerinden 80 veya üzeri olması veya kayıt olduğu yıldaki merkezi yerleştirme puanının, geçmek istediği üniversitenin diploma programının o yılki taban puanına eşit veya yüksek olması gerekir."
Buna göre açık veya uzaktan öğretim öğrencileri, diğer açık veya uzaktan öğretim diploma programlarının yanı sıra örgün öğretim programlarına da geçiş yapabilecek.



Düzenleyen alkame - 30Mayıs2010 Saat 21:27





IP
melike24
Faal Üye
Faal Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 25Ekim2008
Gönderilenler: 411

Alıntı melike24 Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 30Mayıs2010 Saat 22:07



PEKİİ ARKADAŞIM 80 ÜZERİ ALAMAZSAK ÖRGÜN EĞİTİM SEÇEMİYORMUYUZ...?SADECE İLİTAM HAKKIMIZ MI OLUYOR?





IP
measselameh
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 28Temmuz2009
Gönderilenler: 0

Alıntı measselameh Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 30Mayıs2010 Saat 22:11
YOK ARKADAŞIM ÖRGÜN EĞİTİM SEÇEMİYOSUN SADECE İLİTAM HAKKIN OLUYO BUNDA ONU SADECE SADECE ARKADAŞIMIN DEDİĞİ GİBİ 80 VE ÜZERİ OLAN ARKADAŞLAR HAK EDİYOLAR ADAM OLMAYANLAR HAK ETMİYO YANİ

Düzenleyen measselameh - 30Mayıs2010 Saat 22:11



sesını değil sözünü yükselt yağmurlardır zambakları büyüten gök gürültüleri değil!!!
IP
melike24
Faal Üye
Faal Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 25Ekim2008
Gönderilenler: 411

Alıntı melike24 Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 30Mayıs2010 Saat 22:15

''ADAM OLMAYANLARLA'' NE İLGİSİ VAR ŞİMDİ?NEYSE VERDİĞİNİZ BİLGİ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..




IP
measselameh
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 28Temmuz2009
Gönderilenler: 0

Alıntı measselameh Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 30Mayıs2010 Saat 22:18
RİCA EDERİM KİM OLSA AYNISINI YAPAR YOK SENLE ALAKASI YOK ASLINDA BİRİSİ BANA ŞİDDETLE ADAM OLLLL DEDİDE O BENİM AĞRIMA GİTTİ BİRAZ YANLIŞ HATIRLAMIYORSAM MELİKE24 TÜ HERALDE TANIYOMUSUN KARDEŞ



sesını değil sözünü yükselt yağmurlardır zambakları büyüten gök gürültüleri değil!!!
IP
melike24
Faal Üye
Faal Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 25Ekim2008
Gönderilenler: 411

Alıntı melike24 Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 30Mayıs2010 Saat 22:19
HAKETMİŞTİNİZ. BEN ''ADAM OLL'' KELİMESİNİ DURDUK YERE SÖYLEMEM KARDEŞİM..BİLMEM ANLATABİLİYOR MUYUM?



IP
measselameh
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 28Temmuz2009
Gönderilenler: 0

Alıntı measselameh Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 30Mayıs2010 Saat 22:22
SEN BAZI ŞEYLERİ YA ÇABUK YORUMLUYOSUN YADA TERSİNE YORUMLUYOSUN HİÇ HAYRA YORMUYOSUN BENİ SENINLE ARKADAŞ OLMAM ANLAMINA GELMEZ YADA SANA ZARAR VERECEĞİM ANLAMINADA GELMEZ BAKTIK ORTADA Bİ YANLIŞ VAR ZATEN BEN SENDEN ÖNCE SİLERİM DE ENGELLERİMDE HEMDE OAN O DAKİKA OLUYOSAKTA ARKADAŞ HAYIRLISIYLA OLSUN DERIM BEN



sesını değil sözünü yükselt yağmurlardır zambakları büyüten gök gürültüleri değil!!!
IP
measselameh
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 28Temmuz2009
Gönderilenler: 0

Alıntı measselameh Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 30Mayıs2010 Saat 22:27
BENİM DEMEK İSTEDİĞİMİ YANLIŞ ANLAMÖA SAKIN (ADAM OLLL )KELİMESİ O KADAR BASİT Bİ KELİM DEĞİLDİR ÖYLE HEMEN BİRDEN DENİLECEK Bİ KELİME DEĞİL YİNEDE KARŞIMDA Bİ BAYAN OLARAK BANA BUNU SÖYLEYEN ASLINDA ZORUMA GİDENDE O ERKEK OLSAYDIN SEN NERDE OLURSAN BULURDUM SENİ BAYANA EL KALKMIYO İŞTE

Düzenleyen measselameh - 30Mayıs2010 Saat 22:33



sesını değil sözünü yükselt yağmurlardır zambakları büyüten gök gürültüleri değil!!!
IP
melike24
Faal Üye
Faal Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 25Ekim2008
Gönderilenler: 411

Alıntı melike24 Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 30Mayıs2010 Saat 22:32
Neyse bu konuyu burda konuşmak yanlış..hiç konuşulmamsı gereken konular bunlar..Rica ediyorum bir daha olmasın bu tarz konuşmalar..onlinearabic üyesi olarak yakıştıramıyorum açıkçası..burası bir eğitim platformu..konuşmalara dikkat edersek iyi olacak..hayırlı çalışmalar diliyorum herkese



IP
sebnur
Aktif Üye
Aktif Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 03Ekim2009
Konum: İstanbul
Gönderilenler: 191

Alıntı sebnur Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 31Mayıs2010 Saat 15:36
Orjinalini yazan: melike24

PEKİİ ARKADAŞIM 80 ÜZERİ ALAMAZSAK ÖRGÜN EĞİTİM SEÇEMİYORMUYUZ...?SADECE İLİTAM HAKKIMIZ MI OLUYOR?

ne yani şimdi bu böyle mi?? şart mı 80 ve üzeri??!!!
moralim sıfıra düştü bu durumda............




IP
melike24
Faal Üye
Faal Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 25Ekim2008
Gönderilenler: 411

Alıntı melike24 Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 31Mayıs2010 Saat 20:22
öyleimiş sanırım.benimde moralim çok bozuldu.



IP
zümrüdü_anka
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 11Haziran2009
Konum: İstanbul
Gönderilenler: 61

Alıntı zümrüdü_anka Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 31Mayıs2010 Saat 22:42
bunun neresi müjde ya gerçi benim puan tutuyo ama örgüne geçmek istemiyorum ne yazıkki



IP
melike24
Faal Üye
Faal Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 25Ekim2008
Gönderilenler: 411

Alıntı melike24 Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 31Mayıs2010 Saat 22:52
diploma eline geçmeden bilinmez bence:)



IP
fatsa
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 05Ocak2010
Konum: İstanbul
Gönderilenler: 0

Alıntı fatsa Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 01Haziran2010 Saat 17:02
inşallah bu haberin devamı da gelir ortaya atıp bırakmazlar. bu sene olur inş.



IP
sebnur
Aktif Üye
Aktif Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 03Ekim2009
Konum: İstanbul
Gönderilenler: 191

Alıntı sebnur Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 01Haziran2010 Saat 17:24
Orjinalini yazan: alkame

İSTNBUL ÜNİVESİTESİ İLİTAM SAYFASINDAN ALINTI
ÖNLİSANS MEZUNLARI DİPLOMA NOTU 80 VE ÜZERİ İSE ÖRGÜN EĞİTİM HAKKI VAR (YANLIŞ ANLAMADIYSAM )

EĞİTİM SİSTEMİNDE BÜYÜK YENİLİK AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİ ÖRGÜN EĞİTİM PROGRAMLARINA GEÇİŞ YAPABİLECEK
Perşembe, 06 Mayıs 2010 16:52 yönetici
   
AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİ ÖRGÜN EĞİTİM PROGRAMLARINA GEÇİŞ YAPABİLECEK

24 Nisan 2010 tarihinde resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren "Yükseköğretim Kurumlarında Önlisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal ile Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik" e göre açık veya uzaktan öğretim öğrencileri artık örgün öğretim programlarına geçiş yapabilecek.
Önlisans ve lisans düzeyindeki öğrencilerin yükseköğretim kurumlarındaki fakülte, yüksekokul, konservatuvar veya meslek yüksekokulu bünyesinde yer alan diploma programları arasında veya diğer yükseköğretim kurumlarındaki eşdeğer diploma programlarına yatay geçiş ile çift anadal, yandal ve yükseköğretim kurumları arasında kredi aktarımında uyulması gereken usul ve esasları düzenleyen yönetmeliğin 6.Maddesine şöyle denildi:
"Açık veya uzaktan öğretimden diğer açık veya uzaktan öğretim diploma programlarına yatay geçiş yapılabilir. Açık ve uzaktan öğretimden örgün öğretim programlarına geçiş yapılabilmesi için, öğrencinin öğrenim görmekte olduğu programdaki genel not ortalamasının 100 üzerinden 80 veya üzeri olması veya kayıt olduğu yıldaki merkezi yerleştirme puanının, geçmek istediği üniversitenin diploma programının o yılki taban puanına eşit veya yüksek olması gerekir."
Buna göre açık veya uzaktan öğretim öğrencileri, diğer açık veya uzaktan öğretim diploma programlarının yanı sıra örgün öğretim programlarına da geçiş yapabilecek.



mavi ile belirttiğim yerde yazılana göre tek şart aslında diploma notunun 80 ve üzeri olmadığı benim anladığım kadarıyla..algıda seçicilk yapmak istemiyorum.(örgüne geçmeyi çok isityorum )lakin ben böyle anladım.yani seçmek istediğimiz okulun da taban puanı önem arzediyor.eğer o puana eşit ve üzerinde isek örgün programa yerleşme hakkı doğuyor..yanılıyor muym??








IP
fatsa
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 05Ocak2010
Konum: İstanbul
Gönderilenler: 0

Alıntı fatsa Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 02Haziran2010 Saat 14:50
bu haber üzerine istanbul ilahiyata gittim.ilahiyatın bundan haberi yok. zaten haber istanbul ilitama ait. bu seferde istanbul ilitamın binasına gittik. haberi doğruladılar. fakat haber sizin anladığınız ve benim anladığım gibi değil. açık öğretimleri ayrı tutuyorlar. daha farklı bişey.. onun için ümitlenmeye gerek yok. fakat yök ün böyle bi çalışması zaten var .istanbul ilahiyata ait bir şey değil bu. yakın zaman da gazeteler de de çıktı haber. 1 -2 ay içinde kesinleşebilir.



IP
misbah
Faal Üye
Faal Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 20Nisan2009
Konum: Gaziantep
Gönderilenler: 263

Alıntı misbah Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 05Haziran2010 Saat 00:29
ben bu resmi agizlardan anlamiyorum
sunu anlayan arkadas acabilirmi biras nasil geceriz biz orgune yilsonu ortalamasi gecen sene de 80 uzeriydi bu senede  oyle nasil olacak simdi



IP
misbah
Faal Üye
Faal Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 20Nisan2009
Konum: Gaziantep
Gönderilenler: 263

Alıntı misbah Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 05Haziran2010 Saat 00:30
Önlisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal ile Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik" e göre açık veya uzaktan öğretim öğrencileri artık örgün öğretim programlarına geçiş yapabilecek.
 alintidir



IP
melike24
Faal Üye
Faal Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 25Ekim2008
Gönderilenler: 411

Alıntı melike24 Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 05Haziran2010 Saat 00:35
ya ben bu yandal anadal bunlardan hiçbişey anlamıyorum...bunlar noluyor yav:)



IP
misbah
Faal Üye
Faal Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 20Nisan2009
Konum: Gaziantep
Gönderilenler: 263

Alıntı misbah Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 05Haziran2010 Saat 00:40
hangi turkce bu bilmiyoruz



IP
melike24
Faal Üye
Faal Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 25Ekim2008
Gönderilenler: 411

Alıntı melike24 Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 05Haziran2010 Saat 00:41
:)))



IP
misbah
Faal Üye
Faal Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 20Nisan2009
Konum: Gaziantep
Gönderilenler: 263

Alıntı misbah Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 05Haziran2010 Saat 00:41
adam gibi acik ve net bisey yazsaniza  gerci bu adam gibi sozcugunu kullanmak istemiyordum ama baska bisey bulamadim



IP
melike24
Faal Üye
Faal Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 25Ekim2008
Gönderilenler: 411

Alıntı melike24 Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 05Haziran2010 Saat 00:42
ne yapacağımızı şaşırdık..ben örgün istiyordum bu haberden sonra vazgeçtim.sanırım tek çare yine ilitam..



IP
fatsa
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 05Ocak2010
Konum: İstanbul
Gönderilenler: 0

Alıntı fatsa Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 05Haziran2010 Saat 00:44
kardeşler bi kere şunu bilelim ki yukarıdaki alıntı yanlış yani bende sizin gibi anladım ama bizzat gittim sordum istanbul ilahiyata. yok boyle bişey dedi. ama bu konuyla ilgili istanbul ilahiyattan bagımsız bi sürü haber yayımlandı gazete ve sitelerde. en son zaman gazetesi 1.5 ay önce yayımladı.haberde 2 ay sonra resmiyet kazanacak diyordu. artık bize düşen bu işin sonunu beklemektir. daha başka  bilgileri olan yazsın lütfen.



IP
misbah
Faal Üye
Faal Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 20Nisan2009
Konum: Gaziantep
Gönderilenler: 263

Alıntı misbah Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 05Haziran2010 Saat 00:45
bende orgun dusunmuyordum ama planlarim degisti simdi orgune gitmem lazim ama ne yapacagimi bilemiyorum dgs ye bavurdum   bu gunde arastiriym nasil oluyormus bu isler dedim burayi buldum  burdanda bisey anlamadim



IP
misbah
Faal Üye
Faal Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 20Nisan2009
Konum: Gaziantep
Gönderilenler: 263

Alıntı misbah Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 05Haziran2010 Saat 00:47
tmm da dgs sonrasi ilitam i tercih ettikten soora haber gelse bana ne ben bidefa girmis olacam ilitama eger kesin bisey varsa girmeyiz dgs ye yada yapilacak baska bisey varsa onu yaparis



IP
fatsa
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 05Ocak2010
Konum: İstanbul
Gönderilenler: 0

Alıntı fatsa Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 05Haziran2010 Saat 00:50
inşallah resmiyet kazanır şu iş...



IP
misbah
Faal Üye
Faal Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 20Nisan2009
Konum: Gaziantep
Gönderilenler: 263

Alıntı misbah Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 05Haziran2010 Saat 00:52
dgs ye kadar resmiyet kazanirsa bizde istifade ederiz yoksa bizden soorakiler boyle seyler de hic kismetim yoktur saten CANIM SIKILDI simdi :D



IP
sebnur
Aktif Üye
Aktif Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 03Ekim2009
Konum: İstanbul
Gönderilenler: 191

Alıntı sebnur Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 05Haziran2010 Saat 19:25
zaten can sıkıcı oldu bu hal..artık beklemek düşüyor bize arkadaşlar.hayrlısı inş..
yalnız aslı kesin olmayan haberleri burda gündeme getirmeyelim.hemen  heyecan yapıyoruz sonra bir bakıyoruz aslı yok yada yanlış...şahsen ben bu haberi ilk duyduğumda çok üzüldüm.umarım bir daha olmaz..
kolay gelsin...




IP

Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Konuyu Yazdır Konuyu Yazdır

Forum Atla
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme
Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma
Kapalı Forumda Cevapları Silme
Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme
Kapalı Forumda Anket Açma
Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma


Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide

Bu Sayfa 0,156 Saniyede Yüklendi.