Onlinearabic.net Anasayfası   Aktif KonularAktif Konular  TakvimTakvim  Forumu AraArama  YardımYardım  Kayıt OlKayıt Ol  GirişGiriş   
İlitam Öğrencileri Tanışma Bölümü
  Forum Anasayfası Onlinearabic.netİLİTAM - İLAHİYAT FAKÜLTESİ LİSANS TAMAMLAMA PROG.İlitam Öğrencileri Tanışma Bölümü
Mesaj icon Konu: ilitama yerleşenler burayaaa..... Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Sayfa   4 Sonraki >>
Yazar Mesaj
gurbetim
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 21Ağustos2008
Konum: Erzurum
Gönderilenler: 0

Alıntı gurbetim Cevapla bullet Konu: ilitama yerleşenler burayaaa.....
    Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 16:51
selamun aleyküm arkadaşlar...yerleşen arkadaşlar puanlarımızı yazalım...en yüksek ve en düşük kaçla yerleşmiş öğrenelim... ne dersiniz????ben 311 ile 36.sıradan yerleştim elhamdülillah...darısı isteyen herkesin başınaa.



IP
lazhoca
Faal Üye
Faal Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 11Ağustos2008
Konum: Trabzon
Gönderilenler: 896

Alıntı lazhoca Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 16:53
helal olsun kardeşim tebrik ederim ben kazanamadım sana öğrenim hayatınd başarılar dilerim...




Haksizlik karsisinda egilmeyiniz;çünkü hakkinizla beraber SEREFINIZI de kaybedersiniz... (hz.ALI [r.a] )
IP
yarennur
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 15Eylül2008
Gönderilenler: 0

Alıntı yarennur Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 16:54

s.a gurbetim hangi adresten baktın ya. bi yazsan adresi ben bulamadımda.İnş yerleşmişimdir


IP
benefşe
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 08Eylül2008
Gönderilenler: 0

Alıntı benefşe Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 16:55
arkadaşlar çok şükür bende yerleştim 294.795 puanla 397. olarak girmişim
 
 


Düzenleyen benefşe - 15Eylül2008 Saat 17:06

Fani bir hayat baki bir hayatı heba etmeye değmez dünya için yalana tenezzül edilmez
IP
lazhoca
Faal Üye
Faal Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 11Ağustos2008
Konum: Trabzon
Gönderilenler: 896

Alıntı lazhoca Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 16:57


Haksizlik karsisinda egilmeyiniz;çünkü hakkinizla beraber SEREFINIZI de kaybedersiniz... (hz.ALI [r.a] )
IP
yarennur
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 15Eylül2008
Gönderilenler: 0

Alıntı yarennur Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 16:58
ya biri hangi adresten bakıldığını yazsın lütfen. meraktan ölecem.

IP
gurbetim
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 21Ağustos2008
Konum: Erzurum
Gönderilenler: 0

Alıntı gurbetim Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 17:03
www.ankuzem.ankara.edu.tr.
adresinden ulaşabilirsini
z
allah gönlünüze göre versin

IP
gurbetim
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 21Ağustos2008
Konum: Erzurum
Gönderilenler: 0

Alıntı gurbetim Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 17:05

IP
EfeMilly
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 11Ağustos2008
Konum: İstanbul
Gönderilenler: 76

Alıntı EfeMilly Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 17:08
Hamdolsun rabbime kazanmışım.  Kazanamayan arkadaşlarım inşaallah  Allah başka yerden sizi güldürür .
 
Benim sonuç ;
 
Yurt İçi 294,662 YERLEŞTİRİLDİ 401
 
401. sıradan .


Düzenleyen EfeMilly - 15Eylül2008 Saat 17:09

IP
yarennur
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 15Eylül2008
Gönderilenler: 0

Alıntı yarennur Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 17:09

bende 293.400 le 445. sıradan yerleşmişim.


IP
benefşe
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 08Eylül2008
Gönderilenler: 0

Alıntı benefşe Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 17:13
yerleşen herkese hayırlı olsun

Fani bir hayat baki bir hayatı heba etmeye değmez dünya için yalana tenezzül edilmez
IP
M.Sami
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 07Eylül2008
Konum: İstanbul
Gönderilenler: 0

Alıntı M.Sami Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 17:18

Arkadaşlar acilen ek yerleştirme listesine ulaşmam lazım.Nerden bakıyoruz.


IP
yarennur
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 15Eylül2008
Gönderilenler: 0

Alıntı yarennur Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 17:20
ek yerleştirme listesi olmazki. herkes tcsinden bakıyor.

IP
M.Sami
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 07Eylül2008
Konum: İstanbul
Gönderilenler: 0

Alıntı M.Sami Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 17:23

Tc kimlik numarasını girdiğimizde yazacak yedek olup olmadığımız öylemi?


IP
civan_22
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 15Eylül2008
Gönderilenler: 0

Alıntı civan_22 Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 17:26
289 la 600 . sırada yerlestim şükürler olsun

IP
furkan eren
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 09Ağustos2008
Konum: Mersin
Gönderilenler: 0

Alıntı furkan eren Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 17:38

arkadaşlar

290,882 YERLEŞTİRİLDİ 557
yerleştik çok şükür.kazanan arkadaşlara hayırlı olsun.yerleşemeyen arkadaşlarda üzülmesinler.İnanıyorum ki gelecek yıllarda ilitama giriş sınavsız olacak.


IP
huspinar
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 11Ağustos2008
Konum: İzmir
Gönderilenler: 0

Alıntı huspinar Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 17:38

296,74 PUAN     323. SIRAYLA GİRDİM ELHAMDULİLLAH

ARTIK TECRÜBELİ  İLİTAMLI ARKADAŞLARDAN YARDIM BEKLİYORUZ.

IP
elizan
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 10Eylül2007
Konum: Kütahya
Gönderilenler: 97

Alıntı elizan Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 17:45
291,87  ile 516 sıradan yerleştim şükür.Allah hayırlı kılsın inş.

IP
civan_22
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 15Eylül2008
Gönderilenler: 0

Alıntı civan_22 Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 17:46
hayırlı olsun karedsler insallah muvaffak oluruz

IP
furkan eren
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 09Ağustos2008
Konum: Mersin
Gönderilenler: 0

Alıntı furkan eren Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 18:00
kayıtlar ne zaman bilen varmı?

IP
ruhimelal
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 10Eylül2008
Konum: Ordu
Gönderilenler: 0

Alıntı ruhimelal Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 20:07
kardeşler bi soru sorabilir miyim acaba.287 297 alan arkadaşlar kaç net yaptılar da bu puanı aldılar acaba?kaç türkçe kaç matematik yaptıar.puanlar çok yükselmiş ya hu.zahmet olmazsa kaça kaç yaptılar ve puanları öğrenebilir miyim önemli benim için.şimdiden sağolasınız kardeşler..selametle....dua ile...

IP
şirin
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 11Ağustos2008
Konum: Ankara
Gönderilenler: 0

Alıntı şirin Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 20:13
selamun aleykum arkadaşlar ben de 296,915 le 310.sıradan yerleştim herkese başarılar

IP
incim
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 15Eylül2008
Konum: Çanakkale
Gönderilenler: 0

Alıntı incim Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 21:08
s a arkadaşlar bende 297.150 puanla306. olarak yerleştim başarılar diliyorum ankarada buluşmak üzere

IP
sdfl
Faal Üye
Faal Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 01Ekim2006
Konum: İstanbul
Gönderilenler: 259

Alıntı sdfl Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 21:29
310 puanla 55.sıradan yerleşmişim.

Hepimize hayırlı olsun arkadaşlar...

</a>
          
IP
mersiye
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 08Şubat2008
Konum: Antalya
Gönderilenler: 0

Alıntı mersiye Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 21:32
Tebrikler

Mevlam dilerse kişinin işini,mermere geçirir dişini.Mevla dilemezse kişinin işini,muhallebi yerken kırar dişini.
IP
gurbetim
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 21Ağustos2008
Konum: Erzurum
Gönderilenler: 0

Alıntı gurbetim Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 15Eylül2008 Saat 22:04
77 türkçe,23 mat ile dgs puanım 274 ....geldi.hakkımızda hayırlısı olur inş.
yüz akıyla bitirmek nasibetsin rabbim..kazanamıyanları da seneye aramızda görmek nasibetsin...hayırlı akşamlar 
 
 
 
 

IP
demir leydi
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 20Temmuz2008
Konum: İstanbul
Gönderilenler: 0

Alıntı demir leydi Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 16Eylül2008 Saat 14:52
kaç netle bu puanı aldın kardeşim kaç mat kaç türkçe

IP
demir leydi
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 20Temmuz2008
Konum: İstanbul
Gönderilenler: 0

Alıntı demir leydi Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 16Eylül2008 Saat 14:57
kardeşim sen 600. sıradan girdiysen 700.kişinin puanı kaç acaba bilen varsa söyleyebilirmi?

IP
keltepeli
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 19Ağustos2008
Konum: Karabük
Gönderilenler: 0

Alıntı keltepeli Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 16Eylül2008 Saat 17:57
şükürler olsun  76 türkçe 13 mat. netle 304.794 puanla 128. olarak yerleştim.Mevlam okumak nasip etsin tüm arkadaşlara
 
 

IP
şirin
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 11Ağustos2008
Konum: Ankara
Gönderilenler: 0

Alıntı şirin Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 16Eylül2008 Saat 17:57
arkadaşlar bi şey dikkatimi çekti dün benim yerleşme sıram 310 yazıyordu bugün 311 yazıyor nası oldu bu hiç bişi anlamadım doğrusu sizlerde de böyle bişi oldu mu acaba?

IP

Sayfa   4 Sonraki >>
Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Konuyu Yazdır Konuyu Yazdır

Forum Atla
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme
Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma
Kapalı Forumda Cevapları Silme
Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme
Kapalı Forumda Anket Açma
Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma


Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide

Bu Sayfa 0,141 Saniyede Yüklendi.



gebelik haftası hesaplama | ehliyet yenileme | boğaz ağrısına ne iyi gelir | apandisit belirtileri | mtv hesapla | hamile kalmanın yolları | rüya yorumları tabirleri | rüya yorumları tabirleri | kombi bakımı | kombi servisi | kredi mevduat | krediler bankalar | arapça sözlük | arapça çeviri | uygun krediniz