Onlinearabic.net Anasayfası   Aktif KonularAktif Konular  TakvimTakvim  Forumu AraArama  YardımYardım  Kayıt OlKayıt Ol  GirişGiriş   
aöf ilahiyat önlisans arapça dersleri
الأبواب البيضاء - Grup Beyda
  Forum Anasayfası Onlinearabic.netابواب المراسلة العربية ARAPÇA YAZIŞMA GRUPLARIالأبواب البيضاء - Grup Beyda
Mesaj icon Konu: اصحاب الدخان Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Pratik Arapça Dersleri
Yazar Mesaj
abdullah azzam
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 04Ağustos2007
Konum: Niğde
Gönderilenler: 0

Alıntı abdullah azzam Cevapla bullet Konu: اصحاب الدخان
    Gönderim Zamanı: 05Aralık2007 Saat 20:12



هم يعيشون مع علبة طول حياتهم و هذه العلبة  قريب من زوجتهم و اولادهم. هل تستطيعون ان تعرفواهم ؟

عندئذ لنعد مميزاتهم 

يمكن ان نري  في افواههم سجارة و تجئ منهم الروائح الكريهة و لون اسنانهم بني او برتقالي

هم  يدفعون نقودا كثيرة  للتدخين بل يمكن ان يشتري مستلزمات للبيت عوضا عن التدخين و هم يضرون  انفسهم الي جانبه ذلك يتضرر اسرهم و اصدقائهم

و هم لا يمكن ان يصعدوا الجبال و العمارات العالية نفسا واحدا و في منتصف الطريق يجبرون ان يستريحوا من قلة  نفوسهم

هم لا يهملون ان ينصحوا اولادهم و في ايديهم سجارة
انظر يا بني هذه السجارة ملعونة و نجسة  لا تدخن منعا بتا
و لكن يا ابي انت تدخن  و قال : صه انت تتكلم كثيرا
يوجد المثل المشهور الذي يقول اصحاب الدخان 
             سواء أكان فقيرا او مسكينا  فاشعل سجارة بعد كل الطعام
    بعض منهم يستهلك في اليوم علبة و بعض منهم علبتين و هذه الفرقة تود ان تلتقئ با الله في اقصر وقت ممكن
    هم يمكن ان يكونوا اصدقائنا ام اقاربنا  لذلك يا ايها الاصدقاء لنفكر جيدا لنترك التدخين
  لو تستمر هذه الصداقة مع التدخين  تؤدي  سرطان الرئة
  تأخذ الرياح دخانها و يأخذ  الاجنبي اموالها





IP
mannik
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 12Ağustos2007
Konum: İstanbul
Gönderilenler: 0

Alıntı mannik Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 11Aralık2007 Saat 21:45



شكرا على كتابتك المفيدة
على كل الناس يجب القرءة





IP

Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Konuyu Yazdır Konuyu Yazdır

Forum Atla
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme
Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma
Kapalı Forumda Cevapları Silme
Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme
Kapalı Forumda Anket Açma
Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma


Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide

Bu Sayfa 0,094 Saniyede Yüklendi.