Onlinearabic.net Anasayfası   Aktif KonularAktif Konular  TakvimTakvim  Forumu AraArama  YardımYardım  Kayıt OlKayıt Ol  GirişGiriş   
aöf ilahiyat önlisans arapça dersleri
İlitam Öğrencileri Tanışma Bölümü
  Forum Anasayfası Onlinearabic.netİLİTAM - İLAHİYAT FAKÜLTESİ LİSANS TAMAMLAMA PROG.İlitam Öğrencileri Tanışma Bölümü
Mesaj icon Konu: irtibatı koparmayalım Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Pratik Arapça Dersleri
Yazar Mesaj
s.aaayadenk
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 25Mart2010
Konum: Tokat
Gönderilenler: 53

Alıntı s.aaayadenk Cevapla bullet Konu: irtibatı koparmayalım
    Gönderim Zamanı: 02Ekim2010 Saat 10:24



arkadaşlar irtibatı koparmayalım şurda kaç kişiyiz ki...
bu sene yerleşnler yerleşti maşallah
darıs başmıza inşalah seneye



IP
fisebilillah34
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 18Şubat2008
Gönderilenler: 0

Alıntı fisebilillah34 Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 02Ekim2010 Saat 10:51




  evet bencede geç olsun güç olmasın bu senede biz varız geliyoruz allahın izni ile.....



IP
s.aaayadenk
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 25Mart2010
Konum: Tokat
Gönderilenler: 53

Alıntı s.aaayadenk Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 02Ekim2010 Saat 14:25
Orjinalini yazan: fisebilillah34


  evet bencede geç olsun güç olmasın bu senede biz varız geliyoruz allahın izni ile.....
aynen kardeş

IP
esra777
Aktif Üye
Aktif Üye


Kayıt Tarihi: 25Eylül2009
Gönderilenler: 108

Alıntı esra777 Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 02Ekim2010 Saat 14:37
benıde alın:)

IP
E.Nurr
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 19Ağustos2010
Gönderilenler: 62

Alıntı E.Nurr Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 02Ekim2010 Saat 20:30
evet bende aranızdayımmm:)) seneye kalanlardan olarak  artık birbirimize çalışma yöntemlerimizi, neler yaptıgımızı aktarırız inş..dua ile.

Amelinizde rıza-yı ilahi olmalı..Eğer O razı olsa bütün dünya küsse ehemmiyeti yok.O kabul etse bütün halk reddetse tesiri yok.."Lem'alar"
IP
s.aaayadenk
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 25Mart2010
Konum: Tokat
Gönderilenler: 53

Alıntı s.aaayadenk Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 03Ekim2010 Saat 11:32
yeni bi grup kurduk
geleceğin ilitamcıları
dah çok var gerçide kafamızda planlamamızı yapalım bence ufakdan ufakdan...
seneye tüm listelerin en başnda bizler olalım inşallah
hepsi sıraya girsn bizi almak için
 


Düzenleyen s.aaayadenk - 03Ekim2010 Saat 11:33

IP
s.aaayadenk
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 25Mart2010
Konum: Tokat
Gönderilenler: 53

Alıntı s.aaayadenk Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 03Ekim2010 Saat 11:37
Orjinalini yazan: E.Nurr

evet bende aranızdayımmm:)) seneye kalanlardan olarak  artık birbirimize çalışma yöntemlerimizi, neler yaptıgımızı aktarırız inş..dua ile.
E.Nurr seneye en çok da senin girmeni istiycem kendiim kadar kardeşim
benim sözelle ilgili sorunum yok elhadü lillah, bu sene çok da kolaydı...
bol bol kitap okuma lazım türkçe probemi olanların...
geçmiş sorulara da çalışdıkmı allahın izni ile kolay...
ya zaten ortalamanız yüksekse çok da zor degil
benim kisi düşük oldugu için
mecbur çok çalışcaz  seneye en az 50 mat da bırakmam lazım...
yani off offf çok çalışmam lazım çokkk
 


Düzenleyen s.aaayadenk - 03Ekim2010 Saat 11:38

IP
E.Nurr
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 19Ağustos2010
Gönderilenler: 62

Alıntı E.Nurr Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 03Ekim2010 Saat 13:26
Allah razı olsun s.aaayadenk...bende öyle kardeşimm ya bende sözelle problemim olmaz diye düşünüyordum ama 60 gibi bi netim olmuş demek ki varmış kitapta okuyordum ama yeterli gelmedi sanırım.Bu sene daha fazla okumam gerekiyor..Sadece kitap okumak değil aslında da çıkmış soruların mantığını kavramak,bol bol deneme çözmek çok önemli ben bunu anladım Geçen sene hiç uygulamadım onu hiç soru çözmedim bu sene uygulayacam inşaallah.Diploma notumda çok yüksek değil 76.20 2.sınıf notlarım ii di ama 1.sınıf düşürdü ortalamamı..ama ortalama için yapıcak bişey yok vakit ders çalışma vakti... 50 mat da yapabilirsek mükemmel olur  dua edelim birbirimize inşaallah...

Düzenleyen E.Nurr - 03Ekim2010 Saat 13:27

Amelinizde rıza-yı ilahi olmalı..Eğer O razı olsa bütün dünya küsse ehemmiyeti yok.O kabul etse bütün halk reddetse tesiri yok.."Lem'alar"
IP
esra777
Aktif Üye
Aktif Üye


Kayıt Tarihi: 25Eylül2009
Gönderilenler: 108

Alıntı esra777 Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 04Ekim2010 Saat 00:14
kaynak olarak nelerden caıştınız dgs ıcın

IP
s.aaayadenk
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 25Mart2010
Konum: Tokat
Gönderilenler: 53

Alıntı s.aaayadenk Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 04Ekim2010 Saat 10:03
Orjinalini yazan: esra777

kaynak olarak nelerden caıştınız dgs ıcın
arkadaşlar ben ygs türkçe çalıştım zaten konular türkçe 1 ve mat 1 den
he birde takip edin geçmiş senenin sorularını,cevaplarını açıklamalı anlatan kaynaklar var.ben bilgisayarıma indirmiştim lakin çıkdıyıda aldınmı kitap parasna denk geliyor.
bi kaç yayın var çok iyi olanda burda yazmak dogru olurmu bilemedim şimdi.
he mantık soruları hele kek di.
çok güzeldiler hep onları sorsalarya
son 10 tane matık sorusu  çok önemli bu arada habeiniz olsun.
6 senedir dgs giren bi arkadaşım var inş.müh. olmaya çalşıyor
onun yalancısıyım
 

IP
misbah
Faal Üye
Faal Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 20Nisan2009
Konum: Gaziantep
Gönderilenler: 263

Alıntı misbah Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 10Ekim2010 Saat 11:36
arkadaşlar bende arizi bir durum sonucu aranızdayım kısmetten öteye gecmıyor hic bişey benim dip notum 83 ama dgs de kaydırma yapmışım bi iznillah  yani anlıcanız bende buralardayım herkese basarılar...

IP
E.Nurr
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 19Ağustos2010
Gönderilenler: 62

Alıntı E.Nurr Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 10Ekim2010 Saat 20:53
Hayırlısı kardeşim..Herşeyde bir hayır var..Seneye hepimiz ilitamlı oluruz hayırlısıyla inşaallah.

Amelinizde rıza-yı ilahi olmalı..Eğer O razı olsa bütün dünya küsse ehemmiyeti yok.O kabul etse bütün halk reddetse tesiri yok.."Lem'alar"
IP
kroniköğrenci
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 09Eylül2010
Konum: İstanbul
Gönderilenler: 0

Alıntı kroniköğrenci Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 11Ekim2010 Saat 02:34

arkadaşlar aöf nin sistemi değiştiği için not ortalamanız yüksekse artık ilitama kolay yerleşirsiniz


IP
s.aaayadenk
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 25Mart2010
Konum: Tokat
Gönderilenler: 53

Alıntı s.aaayadenk Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 11Ekim2010 Saat 12:21
Orjinalini yazan: kroniköğrenci

arkadaşlar aöf nin sistemi değiştiği için not ortalamanız yüksekse artık ilitama kolay yerleşirsiniz

sormayın ya sistem değişmiş bu sene ögrenci olmak vardı,
bence bu sene daha verimli olacakdır okuyan arkadaşlar için...
he gerçekden eğtim derdindeyseler
nasip bizimkisi o kadarmş...
 
sistemin değişmesinin bize ne gibi faydası olur merak ettim açıkcası
"kroniköğrenci" kardeş
bigin varsa faylaş

IP
kroniköğrenci
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 09Eylül2010
Konum: İstanbul
Gönderilenler: 0

Alıntı kroniköğrenci Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 11Ekim2010 Saat 14:08

geçen yıllarda çıkmış soru olayı vardı hepimizin malumu bunun bilincinde olan mezunların not ortalamasının yüksek olduğunu düşünüyorum.bu yüzden ilitamda  daha şanslılar.bu yıl sistem değiştiği için yeni dersler var bu yüzden çıkmış soru diye bir şey yok yeni aöf li birinin açıkçası çıkmış soruları çözen biri kadar ortalamasını yükselteceğini düşünmüyorum.dgs de not ortalamasının yarısını aldığı için eski mezunların daha şanslı olduğunu düşünüyorum.


IP
s.aaayadenk
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 25Mart2010
Konum: Tokat
Gönderilenler: 53

Alıntı s.aaayadenk Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 11Ekim2010 Saat 21:30
Orjinalini yazan: kroniköğrenci

geçen yıllarda çıkmış soru olayı vardı hepimizin malumu bunun bilincinde olan mezunların not ortalamasının yüksek olduğunu düşünüyorum.bu yüzden ilitamda  daha şanslılar.bu yıl sistem değiştiği için yeni dersler var bu yüzden çıkmış soru diye bir şey yok yeni aöf li birinin açıkçası çıkmış soruları çözen biri kadar ortalamasını yükselteceğini düşünmüyorum.dgs de not ortalamasının yarısını aldığı için eski mezunların daha şanslı olduğunu düşünüyorum.

hımm anladım kardeş de benim içindeğişen bşey yok  haberim yoktu çıkmış soru olayndan ögrendiğimde de mezun oldum
anlıycan not ortalamam bileğimin hakkıyla kazandıgım kadar...
hamdolsun haketmediğim hiç bişeyin hayatımda yeri de hayrda olmaz ...
ne dyelim canım "mevla görelim neylerr neylerse illaki en güzel eylerr...

IP
esra777
Aktif Üye
Aktif Üye


Kayıt Tarihi: 25Eylül2009
Gönderilenler: 108

Alıntı esra777 Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 12Ekim2010 Saat 10:58
hangı yaprak testlerını onerırısınız....

IP
s.aaayadenk
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 25Mart2010
Konum: Tokat
Gönderilenler: 53

Alıntı s.aaayadenk Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 12Ekim2010 Saat 19:12
Orjinalini yazan: esra777

hangı yaprak testlerını onerırısınız....
tasarı  yayınları güzeldir!

IP
s.aaayadenk
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 25Mart2010
Konum: Tokat
Gönderilenler: 53

Alıntı s.aaayadenk Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 23Ekim2010 Saat 17:42
kesin olmamakla birlikte edindiğim bir bilgiyi paylaşayım arkadaşlar...
seneye  yerleştiği halde,kayıt yaptırmayan ögrencilerden puan kesintisi yapılacak. 2011 yılı için konuşuyorum...
ilitamda olurmu bilmiyorum lakin olacağına dair güvenilri kaynaklardan edindiğim bilgiyi paylaşmak istedim...
bu da ögrün düşünenler için sevindirici bir durum.
 
yeni bilgili olundukça paylaşırız inşallah


Düzenleyen s.aaayadenk - 23Ekim2010 Saat 17:48

IP

Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Konuyu Yazdır Konuyu Yazdır

Forum Atla
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme
Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma
Kapalı Forumda Cevapları Silme
Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme
Kapalı Forumda Anket Açma
Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma


Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide

Bu Sayfa 0,125 Saniyede Yüklendi.